Επαγγελματικο
Χωρα
Σουπερμάρκετ

Τροφή για σκέψη

Οδηγός φωτισμού σούπερ μάρκετ

Το γεγονός ότι η διάταξη ενός σουπερμάρκετ επηρεάζει τις αποφάσεις αγορών δεν είναι μυστικό. Το πού τοποθετούνται τα προϊόντα (ασυνείδητα) καθορίζει τι μπαίνει στο καρότσι του σουπερμάρκετ Το κερασάκι στην τούρτα; Ο συνδυασμός αυτού με το σωστό φωτισμό. Καθώς διαφορετικά προϊόντα διατροφής παρουσιάζουν συγκεκριμένες απαιτήσεις και τα LED παρέχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, ζητήσαμε από τον André Schweinsberg, Διευθυντή Κάθετων Εφαρμογών Καταστημάτων ΕΕ στη LEDVANCE, να μας οδηγήσει σε ένα κατάστημα.

Βελτιώστε τον γενικό φωτισμό

Παντοπωλείο

Το σωστό φως υποδέχεται έναν πελάτη από απόσταση. «Το φως πρέπει να κατευθύνει και να οδηγεί έναν αγοραστή στο κατάστημα. Οι κατάλληλα στημένοι χώροι πωλήσεων μπορούν στη συνέχεια να αυξήσουν την αγοραστική απόλαυση και την επιτυχία των πωλήσεων», εξηγεί ο Schweinsberg. «Ο καλός φωτισμός σημαίνει ότι ένας πελάτης θα μείνει σε ένα κατάστημα περισσότερο και ενδεχομένως θα αγοράσει περισσότερα.»

«Σήμερα, τα LED προσφέρουν πιο εξελιγμένες δυνατότητες», λέει. «Αυτές περιλαμβάνουν σκοτεινές και φωτεινές αντιθέσεις που δημιουργούν ένα πιο ενδιαφέρον και δυναμικό περιβάλλον.» Αυτό που είναι σημαντικό είναι η οπτική προσοχή να στρέφεται πάντα προς τα εμπορεύματα. Ο κάθετος άμεσος φωτισμός από τα ράφια, που κατευθύνει το φως ακριβώς εκεί που χρειάζεται, είναι μια καλή επιλογή.

Διατηρήστε τα φρέσκα προϊόντα

«Τα LED μπορούν να διαδραματίσουν ουσιαστικό ρόλο εδώ», λέει ο Schweinsberg. Η τεχνολογία είναι ιδιαίτερα επωφελής για προϊόντα κρέατος, αλλά και για άλλα ευαίσθητα στην υπεριώδη ακτινοβολία προϊόντα. Καθώς τα LED παράγουν μόνο πολύ χαμηλή υπέρυθρη και υπεριώδη ακτινοβολία, μπορούν να εξοικονομήσουν τρόφιμα και υλικά συσκευασίας.

Αυξήστε την όρεξη των αγοραστών χρησιμοποιώντας χρώμα

Οι πελάτες τείνουν να κρίνουν τη φρεσκάδα και την ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουν ανάλογα με το χρώμα τους. «Γι’ αυτό χρειάζονται λύσεις φωτισμού με πολύ καλή αναπαραγωγή χρωμάτων», τονίζει ο Schweinsberg.

Μέσω της χρήσης ανοικτών χρωμάτων ειδικά προσαρμοσμένων στην ομάδα προϊόντων, μπορούν να παρουσιαστούν με τον καλύτερο τρόπο τα φρέσκα προϊόντα όπως φρούτα, λαχανικά, ψωμί, τυρί και κρέας. «Το χρώμα δίνει έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων και τα καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικά για τους πελάτες.»

σουπερμάρκετ

Μειώστε το κόστος

Εκτός από την αύξηση των πωλήσεων, ο σωστός φωτισμός μπορεί επίσης να εξοικονομήσει χρήματα. «Μετά τα ψυγεία και τους καταψύκτες, ο φωτισμός είναι η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομική δαπάνη για τα σούπερ μάρκετ», λέει ο Schweinsberg, «η μείωση αυτών των δαπανών σημαίνει μεγάλη εξοικονόμηση. Τα LED δεν σημαίνουν μόνο μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, αλλά και μικρότερο κόστος συντήρησης.»

Ο Schweinsberg πιστεύει ακράδαντα ότι ο φωτισμός είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του σχεδιασμού κάθε καταστήματος. «Ο φωτισμός θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της έννοιας του καταστήματος και να αποτελεί μέρος του σχεδιασμού από την αρχή», εξηγεί. Και καθώς οι δυνατότητες αυξάνονται και οι ανταγωνιστές γίνονται πιο δημιουργικοί - τώρα είναι η ώρα να προσθέσετε νέα αντικείμενα στο καλάθι αγορών σας.

Μοιραστείτε τη σελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης