Επαγγελματικο
Χωρα
Κατάστημα ανεπίσημων ρούχων στο Μιλάνο της Ιταλίας

Ο τέλειος φωτισμός καταστήματος

Απαραίτητος νεωτερισμός!

Από τις πασαρέλες στο Παρίσι έως τα καταστήματα σχεδιαστών στο Μιλάνο, υπάρχει κάτι που κάθε fashionista θέλει και επιβάλλεται να έχει: - ο σωστός φωτισμός. Μπορεί να τονίσει τα χρώματα, να οδηγήσει το βλέμμα του πελάτη στις πιο πρόσφατες συλλογές και πολλά άλλα. Στον κόσμο της μόδας, το φως είναι το απόλυτο αξεσουάρ.

Δείξε μου ποιος πραγματικά είσαι

Όταν μιλάμε για μόδα, τα χρώματα της επόμενης σεζόν είναι ένα καυτό θέμα. Έτσι, μόλις φτάσουν τελικά στο κατάστημα, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να φαίνονται όσο καλύτερα γίνεται. Το μυστικό; Φωτισμός κορυφαίας ποιότητας. Εγκαθιστώντας λαμπτήρες με τιμή δείκτη απόδοσης χρώματος (CRI) 90 και άνω, οι πελάτες θα μπορούν να βλέπουν ρούχα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο «πραγματικό» χρώμα τους. Τα LED είναι μια εξαιρετική επιλογή για αυτό, όπως και οι λαμπτήρες εκκένωσης υψηλής πίεσης, οι οποίοι παρέχουν υψηλό βαθμό πιστότητας χρώματος και καθαρό φωτισμό. Όσον αφορά την απόδοση χρώματος, είναι ζωτικής σημασίας να μην παραβλέπουμε το φωτισμό του δοκιμαστηρίου, καθώς εκεί είναι που συχνά οι πελάτες αποφασίζουν εάν θα αγοράσουν ή όχι. Θερμότεροι (κολακευτικοί) τόνοι βοηθούν επίσης εδώ.

Μιλώντας για θερμότερους τόνους, η θερμοκρασία χρώματος είναι επίσης μια σημαντική πτυχή που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη. Η απαιτούμενη θερμοκρασία ποικίλει ανάλογα με τον τύπο ενδυμάτων (καθώς και την επιθυμητή ατμόσφαιρα). Τα δερμάτινα ρούχα ή αυτά με θερμά χρώματα, για παράδειγμα, επωφελούνται από το θερμό φωτισμό - 2700-3000 K - ενώ τα κοστούμια και τα μαύρα ρούχα απαιτούν πολύ πιο ψυχρή θερμοκρασία (υψηλότερη τιμή Kelvin). Τα αξεσουάρ και τα κοσμήματα φαίνονται επίσης καλύτερα με θερμοκρασία 4500 K ή υψηλότερη.

Πάρτε πόζα

Κατάστημα Mexx, Άμστερνταμ/ Ολλανδία

Εκτός από την ανάδειξη των χρωμάτων ολόκληρης της συλλογής, ο φωτισμός μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την ανάδειξη συγκεκριμένων κομματιών ή τμημάτων του καταστήματος. Ο φωτισμός έμφασης φωτίζει επιλεγμένα είδη πιο έντονα από τη γύρω περιοχή. Η χρήση κατευθυντικού φωτισμού έμφασης, όπως οι σημειακοί προβολείς, επιτρέπει τη στόχευση του φωτός όπου απαιτείται, από τις κούκλες έως τις προθήκες παρουσίασης. Οι ευέλικτες ρυθμίσεις είναι απαραίτητες εδώ, καθώς επιτρέπουν την προσαρμογή της κατεύθυνσης και της γωνίας του φωτισμού έμφασης σε περίπτωση αλλαγής στη βιτρίνα ή τη διάταξη του καταστήματος. Ενώ τα φωτιστικά που τοποθετούνται σε ράβδους στήριξης επιτρέπουν τη γρήγορη μετεγκατάσταση του φωτισμού, η χρήση φωτιστικών LED με διαφορετικές γωνίες δέσμης ή η επιλογή περιστροφής 360 μοιρών σημαίνει ότι το φως μπορεί εύκολα να ανακατευθυνθεί.

Επί τόπου

Επί τόπου

Μετά τα ρούχα έρχεται ο σχεδιασμός ενός καταστήματος. Καθώς τα κεντρικά καταστήματα αντιμετωπίζουν αυξανόμενο ανταγωνισμό από τα διαδικτυακά καταστήματα, ποτέ δεν ήταν πιο σημαντική η εσωτερική διακόσμηση ενός καταστήματος για την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών. Εδώ, όπως και η μόδα, πρόκειται για στρώματα. Πρώτα απ’ όλα είναι ο γενικός φωτισμός (ή ο φωτισμός περιβάλλοντος) - η κύρια πηγή φωτός. Ο φωτισμός περιβάλλοντος ορίζει τον τόνο ή την ατμόσφαιρα ενός χώρου. Από ζεστός και γλυκός έως ψυχρός και νευρικός, πρέπει να αντικατοπτρίζει την επωνυμία και το στυλ του καταστήματος. Θυμηθείτε: η απαιτούμενη εμφάνιση μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την εποχή του έτους ή ακόμα και την ώρα της ημέρας, επομένως η εγκατάσταση λαμπτήρων με δυνατότητα αυξομείωσης της έντασης φωτισμού ή έξυπνου φωτισμού μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και ενέργεια. Εκτός από την εστίαση στα ρούχα (όπως περιγράφεται παραπάνω), ο φωτισμός έμφασης μπορεί επίσης να εφαρμοστεί για την ανάδειξη αρχιτεκτονικών χαρακτηριστικών, όπως οι κολόνες ή οι εσοχές. Επιπλέον, οι λωρίδες LED μπορούν να ενσωματωθούν σε έπιπλα, όπως κατά μήκος ραφιών ή πίσω από μια περιοχή προβολής.

Η πραγματική διασκέδαση ξεκινά όταν πρόκειται για διακοσμητικό φωτισμό: σκεφτείτε έναν κλασικό πολυέλαιο ή ένα εκκεντρικό κεντρικό κομμάτι. Τέτοια φωτιστικά πρέπει να ταιριάζουν στον συνολικό σχεδιασμό ή να παρουσιάζουν μια σκόπιμη έντονη αντίθεση. Τέλος, έχουμε τον φωτισμό εργασίας. Ουσιαστικά, αυτός είναι ο εντονότερος φωτισμός που απαιτείται σε μέρη ενός καταστήματος όπου διεξάγεται η εργασία, όπως η ταμειακή μηχανή. Από τη μία πλευρά του πάγκου, το φως θα πρέπει να δημιουργεί μια ατμόσφαιρα που κάνει κάποιον να αισθάνεται όμορφα και να ενισχύει την απόφαση του πελάτη να αγοράσει. Από την άλλη πλευρά, το φως πρέπει να χωρίς αντανάκλαση και να επιτρέπει στους υπαλλήλους των καταστημάτων να εστιάζουν στην εργασία τους χωρίς να κουράζονται.

Το σωστό φως

Οι λυχνίες LED έχουν πολλά οφέλη όσον αφορά τον φωτισμό καταστημάτων μόδας - και γίνονται μια ολοένα και πιο δημοφιλής επιλογή. Η εξαιρετική ποιότητα φωτός, η ενεργειακή απόδοση άνω του μέσου όρου, η πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής και ο καινοτόμος σχεδιασμός τους, τους καθιστούν μια λύση τελευταίας τεχνολογίας. Επιπλέον, οι λυχνίες LED είναι πολύ μικρότερες από τους συμβατικούς λαμπτήρες και δεν εκπέμπουν θερμότητα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι δυνατή η εφαρμογή τους σε περιοχές κοντά σε ρούχα, όπως τα ράφια. Τελικά, παρέχουν ευελιξία - όσον αφορά το χρώμα, τη θερμοκρασία και τη λειτουργία - και επιτρέπουν τη δημιουργία της σωστής ατμόσφαιρας.

Ήδη πριν κυκλοφορήσουν οι τάσεις της μόδας, και πριν φτάσουν τα ρούχα στα καταστήματα, το φως παίζει ουσιαστικό ρόλο. Όπως φαίνεται σε πασαρέλες σε όλο τον κόσμο, ο φωτισμός ψυχαγωγίας εξασφαλίζει συχνά ένα επιτυχημένο ντεμπούτο. Καθώς τα ρούχα φτάνουν στο αποκορύφωμα, το φως χρησιμοποιείται για να εντείνει την προσμονή και τον ενθουσιασμό και να δημιουργήσει διαθέσεις και συναισθήματα. Έτσι, ενώ οι μόδες αλλάζουν, φαίνεται ότι οι λυχνίες LED θα παραμείνουν στη μόδα για πολύ περισσότερο.

Μοιραστείτε τη σελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης