Επαγγελματικο
Χωρα
Διεθνής μελέτη καταναλωτών

Διεθνής μελέτη καταναλωτών

Τι γνωρίζουν οι καταναλωτές για το φως;

Ξέρετε πόσα γνωρίζουν οι καταναλωτές για το φωτισμό; Οι απαντήσεις μπορούν να βρεθούν σε μια διεθνή διαδικτυακή μελέτη της LEDVANCE, η οποία πραγματοποιήθηκε σε εννέα χώρες. Η αντιπροσωπευτική έρευνα που ανατέθηκε από το LEDVANCE και διενεργήθηκε από το "Research Now" περιλαμβάνει ένα ερωτηματολόγιο 25 ερωτήσεων και δείχνει ότι εξακολουθούν να υπάρχουν μεγάλα κενά στη γνώση σε πολλά θέματα που σχετίζονται με τις τρέχουσες και μελλοντικές τεχνολογίες φωτισμού.

Συμμετέχουσες χώρες

  • Γερμανία
  • Μεγάλη Βρετανία
  • Γαλλία
  • Ιταλία
  • Σουηδία

  • ΗΠΑ
  • Κίνα
  • Καναδάς
  • Βραζιλία

Αποτέλεσμα της μελέτης

Συνολικά, υπάρχουν περισσότερες ομοιότητες από τις διαφορές μεταξύ των μεμονωμένων χωρών. Κατά την αγορά προϊόντων φωτισμού, τα LED αναζητούνται κυρίως σε όλες τις χώρες. Ειδικά οι νεότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται για τα έξυπνα LED. Γενικά, οι νεότεροι καταναλωτές, οι καταναλωτές με υψηλότερο εισόδημα και η εκπαίδευση είναι πιο ανοιχτοί και ενδιαφέρονται για νέες τεχνολογίες, επομένως ενδιαφέρονται περισσότερο για τα LED και τον έξυπνο φωτισμό.

Σε σύγκριση με τα παραδοσιακά προϊόντα φωτισμού, τα LED λειτουργούν καλά σε όλες τις χώρες. Υπάρχει μεγάλη συμφωνία για την ενεργειακή απόδοση καθώς και για την ανθεκτικότητα και τις σχετικές δυνατότητες εξοικονόμησης. Το δυναμικό εξοικονόμησης χρημάτων αναγνωρίζεται ως επί το πλείστον σε ομάδες υψηλού και μεσαίου εισοδήματος και όχι, όπως αναμένεται, σε ομάδες χαμηλού εισοδήματος - καθώς οι καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να επωφεληθούν περισσότερο από την εξοικονόμηση χρημάτων.

Διαφορές σε νέους και ηλικιωμένους

Όταν αγοράζετε λαμπτήρες και φωτιστικά, τα πιο σημαντικά κριτήρια είναι τα ίδια για όλες τις χώρες: τιμή, ενεργειακή απόδοση και μακροζωία. Οι νεότερες ηλικιακές ομάδες επικεντρώνονται περισσότερο στο σχεδιασμό και την ευρεία χρήση, ενώ οι ηλικιωμένοι καταναλωτές αποδίδουν μέγιστη σημασία στις πτυχές τιμών και βιωσιμότητας κατά την αγορά λαμπτήρων. Οι ομάδες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος επικεντρώνονται στην τιμή, την αποδοτικότητα και τη μακροζωία, ενώ η ομάδα υψηλού εισοδήματος αποδίδει σημασία σε ευρεία χρήση και αισθητικά θέματα.

Η βιολογική επίδραση του φωτός είναι σχετικά άγνωστη

Η συμφωνία για τις θετικές επιπτώσεις του επαρκούς φωτισμού είναι αρκετά υψηλή σε όλες τις χώρες, η υψηλότερη συμφωνία θα βρεθεί μέσα σε νεότερους καταναλωτές (18-39 ετών) και πάλι. Η γνώση και η συμφωνία για τα βιολογικά αποτελέσματα του τεχνητού φωτισμού είναι μόλις σε μεσαίο επίπεδο, μόνο. Υπάρχουν αρκετά υψηλά μερίδια των καταναλωτών που δεν έχουν άποψη, ακόμη. Υπάρχουν επίσης αρκετά υψηλοί αριθμοί καταναλωτών σε όλες τις χώρες που δεν πιστεύουν στις βιολογικές επιπτώσεις του τεχνητού φωτισμού και που αρνούνται να χρησιμοποιήσουν τεχνητό φως για να τονώσουν το σώμα τους. Ταυτόχρονα, ένας αρκετά υψηλός αριθμός ερωτηθέντων πιστεύει ότι η δυνατότητα χρήσης του φωτός για τη διέγερση του σώματος και του μυαλού θα ήταν επωφελής, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την άρνηση χρήσης του φωτός για την τόνωση του σώματος.

Dr. Oliver Vogler: "Για την παροχή περισσότερων πληροφοριών."

Dr. Oliver Vogler, Επικεφαλής των Κεντρικών Λειτουργιών Μάρκετινγκ και Πωλήσεων στην LEDVANCE, την παγκόσμια εταιρεία φωτισμού LED : "Η τεχνολογία LED φέρνει πολλά πλεονεκτήματα. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι η επιλογή κατάλληλου λαμπτήρα ή φωτιστικού έχει γίνει πιο περίπλοκη για τον καταναλωτή. Για παράδειγμα, στην ΕΕ εξακολουθούν να υπάρχουν απαγορεύσεις για αναποτελεσματικές τεχνολογίες που κάνουν την κατάσταση ακόμη πιο περίπλοκη. Αυτή η πολυπλοκότητα και η προκύπτουσα αβεβαιότητα αντικατοπτρίζονται στα αποτελέσματα της έρευνάς μας ". Ο Dr. Vogler καταλήγει: "Στη LEDVANCE, θεωρούμε ότι είναι δική μας ευθύνη να παρέχουμε ακόμη περισσότερες πληροφορίες, οι οποίες μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην ευημερία των ανθρώπων".

Γράφημα Γνώσης Φωτισμού
Μοιραστείτε τη σελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης