Προσεγμένη λύση φωτισμού για τα καταστήματα μόδας Mexx

Ολλανδία, Ευρώπη, 2012

Τομέας εφαρμογής: Καταστήματα

Υπο-εφαρμογή: Μπουτίκ

Τεχνολογία: Ηλεκτρονικό σύστημα έναυσης, λαμπτήρες εκκένωσης υψηλής έντασης


Με μια ματιά:

  • Εξελιγμένος, ευπροσάρμοστος φωτισμός για επιχειρήσεις μόδας
  • Τέλειος συνδυασμός από σποτ, φωτιστικά, λαμπτήρες και ηλεκτρονικά συστήματα έναυσης
  • Άμεση απόσβεση επένδυσης – αύξηση των πωλήσεων έως 25%
  • Εξοικονόμηση κόστους μέσω της ενεργειακής απόδοσης και της μεγάλης διάρκειας ζωής χωρίς συντήρηση
  • Έως 10% αύξηση στην φωτεινή απόδοση

Η πρόκληση: Να δώσουμε έναν κοσμοπολίτικο αέρα μέσω του φωτισμού

Η διεθνής εταιρεία Mexx, που δραστηριοποιείται στο τομέα του lifestyle, εμπορεύεται ρούχα και αξεσουάρ για άντρες, γυναίκες, εφήβους και παιδιά σε περισσότερες από 65 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το brand συμβολίζει την αισιοδοξία, την ανεξαρτησία και την έμπνευση, την χαρά της ζωής – αξίες που αντανακλώνται στη σειρά αστικών, casual ρούχων της εταιρείας. Πριν από αρκετά χρόνια, η Mexx επεκτάθηκε και στην ένδυση για τους επιχειρηματίες και άρχισε να τροποποιεί τη διακόσμηση και τον φωτισμό στα τμήματα των καταστημάτων της. Στο πλαίσιο της επίσημης εμφάνισης και αίσθησης των business ενδυμάτων, η εταιρεία αναζητούσε μια κομψή εμφάνιση, με συνδυασμό αυθεντικών λευκών ξύλινων καλουπιών στις οροφές και τους τοίχους και φωτεινών, επίπλων αντίκες, δημιουργώντας μια καλαίσθητη αλλά και κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα. Θέλοντας να βάλει την τελευταία πινελιά σε αυτό το ύφος, η Mexx άρχισε να αναζητά τον τέλειο σχεδιασμό φωτισμού – έναν σχεδιασμό που να αντανακλά τη σύγχρονη κομψότητα της νέας της σειράς προϊόντων, που να κάνει τους πελάτες να νιώθουν άνετα και να προβάλλει τα προϊόντα με το καλύτερο δυνατό φως. Γι' αυτό έπρεπε να βρεθεί η σωστή ισορροπία ανάμεσα στον γενικό και τον εστιασμένο φωτισμό.


Η λύση: Ευέλικτος φωτισμός

Η Mexx άνοιξε την άνοιξη του 2012 τα πρώτα καταστήματά της με τμήματα ένδυσης για επιχειρηματίες στο Άμστερνταμ και το Den Bosch της Ολλανδίας. Το κατάστημα του Den Bosch βρίσκεται σε έναν παλιό κινηματογράφο. Οι σχεδιαστές τοποθέτησαν σποτ Cyl Vario με λαμπτήρες LED OSRAM από τη Ledvance στις κορυφές των κολόνων για να φωτίσουν την οροφή. Εύκαμπτοι προβολείς τοποθετήθηκαν ώστε τα ενδύματα να φωτίζονται ιδανικά από κάθε γωνία. Η ομάδα φωτισμού επέλεξε μαύρα περιβλήματα για τη λιτή ατμόσφαιρα του αντρικού τμήματος και πιο φιλικό, λευκό χρώμα για το γυναικείο τμήμα. Κάθε φωτιστικό διαθέτει μεταλλικό λαμπτήρα αλογονιδίου OSRAM HCI POWERBALL Plus από τη LEDVANCE, στα 35 W και θερμό, ευρεία κατανομή φωτός (WDL 930). Το μοναδικό φως και η εξαιρετική απόδοση χρωμάτων (Ra ≥ 90) που παρέχουν τα προϊόντα, αναδεικνύει τις υφές και τις λεπτές αποχρώσεις χρώματος, ιδιαίτερα στους τόνους του κόκκινου και των αποχρώσεων του δέρματος. Στο κατάστημα της Mexx στο Άμστερνταμ, ο σχεδιασμός φωτισμού συνδυάζει 278 προβολείς με ηλεκτρονικό σύστημα έναυσης OSRAM POWERTRONIC PTi 35 για μέγιστη αποδοτικότητα στην κατανάλωση ενέργειας.


Τα οφέλη: Εφαρμογή με άριστη εξοικονόμηση ενέργειας, που δημιουργεί την τέλεια ατμόσφαιρα

Ένας αποτελεσματικός, ευπροσάρμοστος και αποδοτικός σχεδιασμός φωτισμού που εξασφαλίζει τη σωστή προβολή των προϊόντων της εταιρείας. Με συνδυασμό υψηλής αποδοτικότητας λαμπτήρες των 35 watt και του ηλεκτρονικού συστήματος έναυσης OSRAM POWERTRONIC PTi 35 (ECG), η απόδοση του φωτισμού αυξάνεται έως και 10% (έως 103 lm/W) ενώ η κατανάλωση ενέργειας μειώνεται. Ο λαμπτήρας μεταλλικών αλογονιδίων, POWERBALL Plus με κεραμικό καυστήρα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, όπως μέση διάρκεια ζωής 15.000 ωρών και ελάχιστη μείωση στη φωτεινή ροή. Για παράδειγμα, μετά από 12.000 ώρες λειτουργίας, ο λαμπτήρας συνεχίζει να παράγει περίπου 80% της αρχικής του φωτεινότητάς.

Η Mexx στοχεύει να τοποθετήσει προβολείς, λαμπτήρες POWERBALL Plus HCI και συστήματα έναυσης POWERTRONIC PTi 35 σε όλα της τα καταστήματά, συμπεριλαμβανομένων των καινούριων σε Βόννη (Γερμανία), Gent (Βέλγιο), Βιέννη (Αυστρία), Αγία Πετρούπολη (Ρωσία) και Μόντρεαλ (Καναδάς). Με αύξηση των πωλήσεων κατά 25%, η ιδέα “metropolitan” καταστημάτων με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό φωτισμού τους, αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία για την εταιρεία.